ESET PREMIUM ATBALSTS: JŪSU LABĀKĀ IZVĒLE

  • Labi apmācīti profesionāļi Jūsu rīcībā 365/24/7
  • Ietaupiet ar IT saistītās izmaksas un atbrīvojiet savus IT resursus
  • Reaģējiet uz drošības problēmām ātri un aizsargājiet savu reputāciju
  • Saņemiet prioritāru statusu saviem pieprasījumiem, tādējādi ietaupot laiku

Saistītā informācija


ESET PREMIUM ATBALSTS

ESET premium atbalsta pakalpojums sniedz Jums 365/24/7 piekļuvi klientu apkalpošanas speciālistiem ar daudzu gadu pieredzi IT drošībā. Saņemiet palīdzību, kad instalējiet produktus vai veiciet lielus atjaunināšanas darbus, migrācijas vai citu uzdevumu laikā.

Standarta un premium atbalstu salīdzinājums


Atbalsta funkcijas

Premium atbalsts

Standarta atbalsts

Kritiska gadījuma atbildes laiks
2 stundas 1 darbadiena
Nopietna gadījuma atbildes laiks
4 stundas Ātrākais iespējamais
Parasta gadījuma atbildes laiks
1 darbadiena Ātrākais iespējamais
Atbalsta pieejamība
365/7/24 7:00-18:00, tikai darbadienās
Prioritātes zvanu sarindošana
-
Zvanītāju pieņemšanas punkts
Speciālisti / Eksperti (ESET HQ) Priekšplāns (ESET Partneri)
Klientu kontakti
Neierobežoti -
Proaktīvi informatīvie pakalpojumi
-
Visaptveroši negadījumu ziņojumi
Nozīmīgi atjauninājumi Palīdzība -
Servisa pakotnes instalēšana Palīdzība -
Programmu migrācija Palīdzība -

Pieprasīt



Biznesa un IT priekšrocības

Paceliet savu IT drošību nākamajā līmenī

Mūsu ESET Premium atbalsta pakalpojums sniedz Jūsu uzņemumam vai organizācijai nepārtrauktu piekļuvi profesionālam atbalstam. Tādējādi tiek nodrošināta maksimāla laika izmantošana un produktivitāte, kā arī tiek palielināta Jūsu ESET drošības risinājumu vērtība, tādējādi ļaujot Jums vairāk fokusēties uz sava biznesa vadīšanu.

Biznesa priekšrocības

  • Ļaujiet savam biznesam darboties bez pārtraukumiem
  • Uzlabojiet drošības profilu un sava uzņēmuma uzticamību, ātri atbildot uz problēmjautājumiem
  • Ietaupiet IT izmaksas
  • Atbrīvojiet savus IT resursus
  • Saņemiet proaktīvu informāciju no IT drošības pioniera

IT priekšrocības

  • Labi apmācīti klientu apkalpošanas speciālisti Jūsu rīcībā 365/24/7
  • Saņemiet ekspertu informāciju tieši no mūsu tehnoloģiju izstrādātājiem
  • Sekojiet savu atbalsta biļešu vēsturei
  • Saņemiet prioritāru statusu saviem atbalsta zvaniem, lai ātri atrisinātu savas IT drošības problēmas
  • Saņemiet tehnisko atblastu veicot lielus atjauninājumus, servisa paku instalācijas un programmatūru migrāciju

Saistītā informācija